پرتال مشاغل ایران

آگهی رایگان

ads

-   فروش ویژه انواع ups


آیا وسایل و تجهیزات برقی شما در اثر قطع برق ناگهانی دچار شک می شود ؟آیا در محل کار به خاطر قطع برق اطلاعات شما حذف یا دچار مشکل می شود ؟
برای رفع این مشکل چاره ای وجود دارد. بااستفاده از ups این مشکل قابل حل است.
درحقیقت استفاده از یک انرژی پشتیبان مانند سیستم تامین انرژی بدون وقفه UPS شما را قادرمیسازد که بربیشترمشکلات ناشی ازبرق شهرفائق آیید وهمچنین محافظت دربرابرقطع کلی برق را نیز بدست آورید
شما می توانید سطوح مختلفی ازحفاظت را درمقابل مشکلات برق برای سیستم خود جهت جلوگیری ازتخریب ویا ازدست دادن اطلاعات به کارگیرید.
یوپی‌اس یا منبع تغذیه بدون وقفه به انگلیسی Uninterruptible power supplyیا UPS وسیله‌ای است که در کنار یک رایانه (یا مصرف کننده برقی دیگر) نصب می‌شود و هنگام قطع یا تغییرات شدید ولتاژ ورودی، امکان ادامه کار در حالت نرمال را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند.
UPSهای کوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند. هنگام قطع برق یا افت ولتاژ زمانی که ولتاژ از یک مقدار کمتر شود UPS به طور اتوماتیک منبع تغذیه رایانه را از برق شهر به باتری موجود درون خود تغییر می‌دهد این کار در مدت زمانی حدود یک یا ۲ میلی ثانیه انجام می‌پذیرد و در نتیجه رایانه متوجه قطع جریان الکتریکی نشده و به کار خود ادامه می‌دهد.
UPS مخفف عبارت Uninterruptible Power Supply به معنی منبع تغذیه بدون وفقه است.
قابلیت های UPS
 يكي از مهمترين كارايي هاي یو پی اس UPS زماني است كه به هر دليلي برق شهر قطع شود در اين صورت دستگاه بدون وقفه وارد مدار شده و برق مصرفي را تامين نموده به گونه اي كه دستگاه مورد نظرخاموش يا Reset نگردد.
 دستگاه UPS داراي فيلترهاي الكتريكي و الكترونيكي مي باشد كه باعث حذف نويزها و نوسانات برق شهر شده و مصرف كننده ها را در مقابل رعد و برق و ولتاژ بالا محافظت مي نمايد و برقي يكنواخت با شكل موج ثابت به مصرف كننده ارسال مي دارد.
 داراي تثبيت كننده ولتاژ (AVR (Automatic Voltage Regulator مي باشد بصورتي كه اگر مقدار ولتاژ ورودي (برق شهر) تغيير نمايد در خروجي دستگاه هميشه ولتاژ 220 ولت را خواهيم داشت.
 UPSها نويزها و نوسانات خط تلفن و مودم را نيز اصلاح مي كنند.
موارد استفاده
دستگاه UPS تقريبا" در همه جا مورد نياز مي باشند چه در منازلي كه داراي يك عدد كامپيوتر باشد و يا در شركتها و ادارات بزرگ كه چندين كامپيوتر , پرينتر, فكس, اسكنر , تلفن سانترال , سيستم هاي حفاظتي يا در مراكز تحقيقاتي , آزمايشگاهي و پزشكي و ..... مي باشد. چرا كه درزمان نبود برق شهر بتوان از اين سيستم ها استفاده نمود و در زمان وصل برق شهر بتوان از آسيبهاي جدي به سيستم ها جلوگيري نمود.
توان مصرفی یو پی اس کامپوترها
توان مصرفی کامپوترها در حدود 50 تا 200 وات بسته به بزرگی و نوع آن متفاوت است ولی معمولا استفاده از یک یو پی اس1000 تا 2000 ولت آمپر برای تامین انرژی برای 4 ساعت کار کافی است. البته در عمل این مقدار کاملا بستگی به تعدادکامپوتر و جریانی که رایانه میکشد بستگی دارد. بطور معمول یک یو پی اس 2000 وات برای 2 و نهایتا 3 رایانه کافی است.
یو پی اس برای کامپیوتر

رنج و توان دستگاه ها
یو پی اس UPSها داراي توانهاي مختلفي مي باشند كه نسبت به ميزان توان بار مصرفي , محاسبه و طراحي مي گردد كه معمولا" توان اين دستگاه با واحد ولت آمپر VAنشان داده مي شود. كه رنجهاي متداول بازار به اين صورت مي باشد : 600VA، 1KVA، 1.5KVA، 2KVA، 3KVA، 5KVA، 6KVA، 10KVA، 15KVA، 20KVA
نصب دستگاه UPS
نصب UPS ها در رنجهاي توان پايين با توجه به دفترچه راهنما Manual توسط مصرف كننده ميسر مي باشد ولي جهت نصب دستگاههاي با توان بالا و با باتري خارجي Externalحتما بايد توسط متخصصين اين امر صورت گيرد.

پارامترهای اصلی جهت خرید دستگاه یوپی اس
(Total Harmonic Distortion) THD
وجود بارهایی که از منابع تغذیه سوئیچینگ استفاده می¬کنند، به دلیل ایجاد هارمونیک در شبکه، باعث داغ شدن سیم¬ های نول و به تبعه آن باعث بروز گرما در سیستم برق می¬شوند. بنابراین برای مکان¬هایی که تعداد دستگاه ¬های کامپیوتری زیادی دارند، توصیه می¬شود از یو پی اس باTHD جریان ورودی پایین مثلا 10% استفاده شود.
Switch Time
به فاصله زمانی بین سوئیچ از برق شهر به باتری و بالعکس گفته می¬شود. هر چه این زمان بیشتر باشد احتمال Restart شدن کامپیوتر در لحظه سوئیچ بیشتر خواهد بود. دستگاه¬ هایی که زمان سوئیچ آنها حدود صفر است به دستگاه ¬های On-Line معروف هستند.
Backup Time
زمان مورد نیاز برای وضعیتی است که برق شهر قطع شده و لازم است برای تغذیه بار مصرفی از شارژ باتری استفاده شود. این زمان بستگی به باتری دارد و با کم و زیاد شدن باتری، کم و یا زیاد می¬شود. یو پی اس ممکن است دارای باتری داخلی بوده و یا امکان اضافه نمودن باتری خارجی (کابینت باتری) به جهت طولانی نمودن مدت زمان برق¬ دهی، برای آن وجود داشته باشد.
Noise Filtration
فیلتراسیون نویز بسته به مکان استفاده تغییر می¬کند و زمانی که کنترل نویزهای Normal و Common ورودی به سیستم مهم است از آن استفاده می¬شود.
Audible Noise
زمانی که دستگاه روشن است بر اساس صدای ناشی از فن یا ترانس دستگاه میزان نویز صوتی سیستم مشخص می¬شود.
Size & Weight
سایز و حجم دستگاه می¬تواند بر¬اساس مکان استفاده متفاوت و در بحث حمل و نقل و یا خدمات مهم باشد.
Interface and Ergonomy
شکل ظاهری و تناسب دستگاه با توجه به نوع و مکان استفاده، نقش مهمی در انتخاب یو پی اس دارد.
Robustness and Reliability
استحکام و قابلیت اطمینان زیاد در برابر شرایط سخت و بحرانی از مهمترین پارامترهای انتخاب یوپ یاس مناسب می¬باشد.
Technology & Wave Shape
یکی از پارامترهای مهم در انتخاب یوپی اس مناسب، تکنولوژی ساخت آن می¬باشد که توضیحات آن¬ها در ادامه آمده است.
چنانچه منابع تغذیه دستگاه ¬های مورد استفاده (بار) بسیار حساس بوده و هیچگونه نویز یا اعوجاجی نباید به آن وارد شود و شکل موج خروجی به صورت سینوسی کامل و بدون قطعی و بدون وابستگی به ولتاژ ورودی لازم باشد، توصیه می¬شود از یو پی¬ اس ¬های On-line استفاده شود و چنانچه ورود نویز یا تغییر شکل موج خروجی از درجه اهمیت کمتری برخوردار است، یوپ¬یاس¬های Line-Interactive توصیه می¬شود.
Rated VA
توان نامی دستگاه پارامتری است که از دو راه می¬توان مقدار آن را محاسبه و سپس دستگاه مناسب را خریداری نمود.
روش اول: مجموع مقادیر توان دستگاه¬های مصرفی بر حسب وات را محاسبه نموده و بر0.6 تقسیم می¬نمائیم. عدد به دست آمده، مقدار توان مصرفی می¬باشد.
روش دوم: مقدار کل جریان را به دست آورده و آن را در 220 ضرب نموده تا مقدار توان مصرفی به دست آید.
عدد به دست آمده از روش 1 یا 2 را با توجه به رنج تولیدی یو¬پی¬اس¬های شرکت فیام صنعت بررسی کرده و یو پی اس موردنظر را بیابید.
برای مثال من می¬خواهم برای کامپیوتر خود، یو¬پی¬اسی را انتخاب نمایم. ابتدا از پشت Power کامپیوتر، مشخصات مانیتور و یا تجهیزات دیگر، وات¬های مربوطه را پیدا کرده و با هم جمع می¬کنم، که برای مثال عدد 250W به دست می¬آید. حال بر 0.6 تقسیم کرده تا عدد 416.6 به دست آید. بنابراین یو پی اس مورد انتخاب من باید VA 416.5 خروجی داشته باشد تا در حالت Full Load کار کند. پیشنهاد می¬شود که مقدار بار متصل به یو پی اس نهایتا % 70 از توان خروجی یو پی اس باشد. بنابراین از محصولات فیام صنعت دستگاه 630 SM که دارای توان خروجی VA 630 و یا دستگاه 1250 SM که دارای توان خروجی VA 1250 می¬باشد بسیار مناسب است.
Input Voltage Range
به میزان تغییرات ولتاژ ورودی یوپی اس گفته می¬شود. مثلا دستگاه یو پی اس که بازه¬ ی ولتاژ ورودی آن VAC 148-270باشد، بدان معناست که یو پی اس بین ولتاژ 148 تا 270 ولت برق شهر بدون استفاده از باتری و با در اختیار گرفتن فیلتراسیون داخلی به کار خود ادامه داده و ولتاژ خروجی مناسبی را ارائه می¬دهد.
Input Frequency Range
به میزان تغییرات فرکانس ورودی یو پی اس گفته می¬شود. مثلا دستگاه یو پی اس که بازه¬ ی فرکانس ورودی آن %5 ± Hz¬50¬می¬باشد، بدان معناست که یوپی¬ اس در بازه¬ ی فرکانسی47.5 تا 52.5 هرتز بدون استفاده از باتری و با در اختیار گرفتن فیلتراسیون داخلی به کار خود ادامه داده و خروجی مناسبی را ارائه می¬دهد. یو پی اس در خارج از این بازه، ورودی یو پی اس را غیرنرمال تشخیص داده و در حالت Backup و ولتاژ خروجی را از باتری تأمین می¬نماید.
Output Voltage Range
• Line Regulation
• Load Regulation
بازه ¬ی ولتاژ خروجی یو پی اس که مقدار آن با بازه¬ ی ولتاژ ورودی دستگاه¬های مصرفی باید هماهنگ باشد.
Output Frequency Range
بازه¬ ی فرکانس خروجی یو پی اس که مقدار آن با بازه¬ ی فرکانس ورودی دستگاه¬ های مصرفی باید هماهنگ باشد.
Efficiency
• Normal Mode
• Backup Mode
مقدار توان خروجی دستگاه یو پی اس با توجه به مقدار توان ورودی دستگاه تحت عنوان Efficiency مطرح بوده که این عدد معمولا %100 نیست، زیرا مقداری از توان ورودی توسط خود یوپ یاس مصرف می¬شود.
میزان راندمان و کارایی دستگاه بنا به نوع تکنولوژی ساخت متفاوت و به خصوص در حالت باتری به علت تغذیه از باتری¬ها از اهمیت ویژه برخوردار است.
Efficiency در دستگاه¬ های Line-Interactive بین % 80-70 بوده و در دستگاه ¬های On-Line بیش از %80 می¬باشد.
UPS Management Software
یکی از معیارهای مهم جهت خرید یوپی¬اس، بررسی بحث مدیریت آن توسط نرم¬ افزارهای مرتبط با یو پی اس می¬باشد. مانیتورینگ و کنترلینگ یو پی اس (حتی به صورت Remote)، مکانیزم Auto Saving فایل¬ها در زمان¬های بحرانی، کاربرپسند بودن و پشتیبانی آن از سیستم عامل¬های مختلف از جمله مهمترین ویژگی¬های یک نرم¬افزار مدیریت یوپی¬اس می¬باشد.

روزهای کاری یک شنبه تا چهار شنه از ساعت 9 تا 18 و پنج شبه از ساعت 10 تا 15
موبایل : 09124300925
سایت www.tobishi.ir
تلفن: 02133999172
تلفکس: 02133999173
وبسایت: http://www.eGet.ir
WWW.ELECGOSTAR.COM
آدرس: تهران-لاله زار-کوچه بوشهری-مجتمع تجاری تهران الکتریک-طبقه سوم -شماره 410




یو پی اس
دستگاه یو پی اس
منبعد تغذیه
منبع بدون وفقه
نصب دستگاه UPS
(Automatic Voltage Regulator
AVR
Uninterruptible power supply
فروش ups
مشکلات برق شهری
دستمزد نصب
قیمت یو پی اس برای یک کامپیوتر
ترانس رکتی فایر و اینورتی
یو پی اس
نمایندگی فروش یو پی اس
رکتیفایر جوشکاری چیست
رکتی فایر
زمان برق دهی یو پی اس چقدر است
خرید یو پی اس ارزان
باطری خورشیدی

 

مشخصات آگهی دهنده
  • نام: مهندس شاهین سعادتی
  • تلفن: 02133999172
  • استان: تهران
  • آدرس:‌ تهران-لاله زار-کوچه بوشهری-مجتمع تجاری تهران الکتریک-طبقه سوم -شماره 410
  • قیمت: 09124300925
  • مشاهده‌ی پروفایل
مشخصات آگهی
  • بازدید: ٣٧٠٨
  • تاریخ ارسال: ۹۸/۱۱/۲۹

*** آگهی های ویژه ***

فهرست آگهی ها
موضوع آگهی آگهی دهنده تلفن تماس
فروش گالن ویژه تمامی صنایع جهت مصارف صنعتی ، شیمیایی گالن پلاستیکی

٠٢١٣٣٣٨٢٠٠٤-٧ _٠٩٣٢٩

گالن 25 لیتری طرح آلمانی گالن پلاستیکی

٠٢١٣٣٣٨٢٠٠٤-٧ _٠٩٣٢٩

گالن دسته هلالی،گالن سفید کننده گالن پلاستیکی

٠٢١٣٣٣٨٢٠٠٤-٧ _٠٩٣٢

حمل بار به ترکیه و واردات از ترکیه حمل باربه آذربایجان حمل بار به گرجستان حمل با محمد پور محمود

٠٩١٢٣٦٢٨٥٦٦

تولید و فروش پترولیوم رزین و کومارون ناصری ناصری

٠٩٠١٣٣٨٩٧٩٦

انواع بلبرینگ تسمه لنت ماشینی صنعتی کشاورزی رامین غلامی انبوهی

٠٢١٣٣٩٢٨٧٣٣

آستری پرده کارین تکس و حریر ساده محمدرضا حق شناس

٠٣١٤٥٣٢٢٠٨٣

مرکز خرید و فروش پالت چوبی  مرکز خرید و فروش پالت � مرکز خرید و فروش پالت �

٠٢١٣٣٥٣٤٩٠٤

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی توماکالا یاسر احمدی

٠٢١٣٣٥٠٠٦٨٤

فروش سنسور جریان 25 آمپر کلینیک برق بین الملل

٠٢١٣٣٥٣٠١٥٣

پخش دیود تریستور دیسکی، قطعات کوره های القایی کلینیک برق بین الملل شمائلی

٠٢١٣٣٥٣٠١٥٣

فروش ولوم و پتانسیومتر، مولتی ترن کلینیک برق بین الملل

٠٢١٣٣٥٣٠١٥٣

آبنما فایبرگلاس - آبنما دیواری - گلدان فایبرگلاس - مجسمه شفیع زاده

٠٩١٣٣١١٤٨٤٠

ورق ضد اسید فایبرگلاس حمید شفیع زاده

٠٩١٣٣٣٧٨٧٨٥

مصالح ساختمانی کاشی و سرامیک زیرقیمت علیرضا مومنی

٠٣٥٣٥٣٠٤٧٨٩

نمایندگی فروش انکودر بامر کلینیک برق بین الملل

٠٠٠٠٠٠٠٠

نرم افزار هوشمند سازی مدرسه و آموزشگاه احمد افشار

٠٩٣٦٩٣٥٠٩٨٣

چاپ خانه صنعتی ایساتیس چاپ ایساتیس

٠٩١٢١٧٦٦٩٠٨

چاپ خانه صنعتی ایساتیس چاپ ایساتیس

٠٩١٢١٧٦٦٩٠٨

استخدام 6 نفر نیروی خانم - پشتیبانی فروش – دفتر پخش mahdi tircharkh

٠٢١٧٧٩٥١٣٣٨

استخدام - پشتیبانی فروش – پخش لوازم آرایش mahdi tircharkh

٠٢١٧٧٩٥١٣٣٨

تولید و فروش شلواره های اسلش مردانه عباس ترکمانه

٠٩١٢٦٣٣٠٩٣٢

تولید و فروش شلواره های اسلش مردانه عباس ترکمانه

٠٩١٢٦٣٣٠٩٣٢

اطلاعات اصناف- درج اَگهي - تبليغات اينترنتي لیلا احتشام

٠٤١٣٣٢٩٢٥٥٧ ٠٤١٣٣٢٧٤

آموزشگاه طلاسازی در شرق تهران موسسه طلافنون مبین شریعت

٠٩١٢٤٨٥٧٧٦٠

فروش ویژه عایق رطوبتی (رنگ استخری) در سراسر کشور نانو عایق رطوبتی یا رنگ استخری

٠٩١٣٣٧٣٩٨٠٩

فروشگاه باتری ماشین و یو پی اس ، جامپ استارتر ، لاستیک ماشین و باتری ژله ای ابراهیم دانش حسینی

٠٩١٩٢١٠٩٥٧٦

فروش ویژه عایق بام سفید در سراسر کشور عایق سفید بام یا عایق بام سفید

٠٩١٣٣٧٣٩٨٠٩

فروش ویژه عایق بام سفید در سراسر کشور عایق سفید بام یا عایق بام سفید

٠٩١٣٣٧٣٩٨٠٩

فروش ویژه کاهگل مصنوعی (کاهرنگ) در سراسر کشور کاهگل مصنوعی مدرن - کاهرنگ

٠٩١٣٣٧٣٩٨٠٩

ورق نورگیر سقفی و دیواری سوله حمید حمید شفیع زاده

٠٩١٣١٣٦٨٨٢٠

رزین وینیل استر حمید شفیع زاده

٠٩١٣٣٣٧٨٧٨٥

فروش ویژه کفپوش اپوکسی سراسر کشور کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان

٠٩١٣٣٧٣٩٨٠٩

فروش ویژه کفپوش اپوکسی سراسر کشور کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان

٠٩١٣٣٧٣٩٨٠٩

فروش ماشین آلات صنعتی , صنعت ماشین صنعت ماشین

٠٩١٢٩٥٧١١٠٢

فروش فیوز، خرید خازن، قیمت مقاومت های اسنابر، فروش ترموسوییچ، قیمت سمیکرون کلینیک برق بین الملل شمائلی

٠٢١٣٣٥٣٠١٥٣

فروش قطعات یدکی کوره های القایی، تریستور، دیود، دیود اسنابر،خازن آبگرد کوره القا کلینیک برق بین الملل شمائلی

٠٢١٣٣٥٣٠١٥٣

ورق نورگیر سقف و دیواری سوله فایبر گلاس

٠٩١٣١٣٦٨٨٢٠

قیمت تریستور، دیود، خازن آبگرد، IGBT کلینیک برق بین الملل

٠٩١٢٤٥٤٥٦٥٤

فروش سیستم های برودتی و سرمایشی نو و کارکرده،انواع چیلر،سردخانه،آیس بانک و... حمید ره انجام

٠٩١٢٢٨٨٦٢٧٠

نساجی مدرن مرکز تخصصی تولید آستر پرده ( آستر پرده ساده یا فلامنت ، آستر پرده تاب نساجی مدرن

٠٩١٣٣٠١٣٨٥٧

:: نصب،تعمير و بازسازي كابين و سرويس آسانسور و بالابر آسانسور آسانسور

٠٩١٩٨٠٣٠٩٧٤

مجتمع صنعتی حکیمیان مجتمع صنعتی حکیمیان

٠٩١٣٣٧٣٩٨٠٩

موسسه خدماتی نوید اقای اسفندیاری

٠٩١٩٧٠٧٥٢١٢

عایق نانو عایق آببندی تمام سطوح عایق آببندی آببندی پشت بام مهندس علی فولادی مهندس علی فولادی

٠٩١١٧٩٤١٦٣١

مواد اولیه فایبرگلاس رزین وینیل استر حمید حمید شفیع زاده

٠٩١٣٣٣٧٨٧٨٥

فروش ظروف میناکاری در رنگ ها و مدل های مختلف،آموزش میناکاری و استخدام میناکار honarminaw honarminaw

٠٩١٣٣٦٦٦٩٩٨

نساجی مدرن پرده فلامنت پرده فلامنت

٠٣١٤٥٣٢٢٠٨٣

آسانسور گیرلس اصفهان رایان آسانسور

٠٩١٣٣٣٩٦٥٤٩

فروش رنگ استخری (عایق رطوبتی استخر) حکیمیان

٠٩١٢٢٩٣٩٩٠٩