پرتال مشاغل ایران

آگهی رایگان

ads

-   سنسورهای آتونیکس ومحصولات آتونیکس



الکتروگستر تهران محصولات آتونیکس در ایران ( autonics ) با سابقه ی کار در زمینه ی عرضه ی انواع محصولات اتونیکس آماده ی خدمت رسانی به تمامی هم وطنان می باشد.
برای سفارش و یا اطلاعات دیگر با ما تماس بگیرید.
الکتروگستر تهران مفتخر است که محصولات متنوعی را در زمینه ی برق، اتوماسیون صنعتی وابزار دقیق،لوازم و تجهیزات اندازه گیری از برندها و کمپانی های معتبر در این زمینه را گرد هم آورده ایم که مبنای آن افزایش ضریب ایمنی و کیفیت و کاهش هزینه های تولید است و همچنین در پیشرفت و توسعه ی صنعت کشور و رضایت شما سهمی کوچک اما مفید داشته باشیم.
سنسورها یا حسگرها در حقیقت مبدل های الکترونیکی هستند که برای تشخیص اشیا یا نشانه ها بکار می روند و بر اساس قوانین فیزیکی موجود می توانند مجاورتی، القایی، خازنی، لیزری، مغناطیسی، نوری یا آلتراسونیک می باشند.
سنسور (sensor)یعنی حس کننده,و از کلمه sens به معنی حس کردن گرفته شده و می تواند کمیت هایی مانند فشار، حرارت، رطوبت، دما، و … را به کمیتهای الکتریکی پیوسته (آنالوگ) یا غیرپیوسته (دیجیتال) تبدیل کند.سنسورها در انواع دستگاههای اندازه گیری، سیستمهای کنترل آنالوگ و دیجیتال مانندPLC مورد استفاده قرار می گیرند. عملکرد سنسورها و قابلیت اتصال آنها به دستگاههای مختلف از جملهPLC باعث شده است که سنسور بخشی از اجزای جدا نشدنی دستگاه کنترل اتوماتیک باشد. سنسور ها بر اساس نوع و وظیفه ای که برای آن ها تعریف شده اطلاعات را به سیستم کنترل کننده می فرستند و سیستم طبق برنامه تعریف شده عمل می کند .
سنسورهای بدون تماس:
سنسورهای بدون تماس سنسورهائی هستند که با فاصله از جسم و بدون اتصال به آن عمل می کند مثلا نزدیک شدن یک قطعه وجود آنرا حسکرده و فعال می شوند. این عمل به نحوی که در شکل زیر نشان داده شده است می تواندباعث جذب یک رله، کنتاکتور و یا ارسال سیگنال الکتریکی به طبقه ورودی یک سیستم میگردد.
کاربرد این سنسورها در صنعت:
1- شمارش تولید: سنسورهای القائی، خازنی ونوری
2- کنترل حرکت پارچه و …: سنسور نوری و خازنی
3-تشخیص پارگی ورق: سنسورنوری
4- کنترل سطح مخازن: سنسور نوری و خازنی و خازنی کنترل سطح
5- کنترل انحراف پارچه: سنسور نوری و خازنی
6- اندازه گیری سرعت: سنسور القائی و خازنی
7- کنترل تردد: سنسور نوری
8-اندازه گیری فاصله قطعه: سنسور القائی آنالوگ
انواع سنسورهای مجاورتی :
1-نوری:این نمونه سنسورها به دو صورت کار می کنند.یا دو سنسور که به صورت ارسال و دریافت در مقابل هم هستند یا یک سنسور که قابلیت ارسال و دریافت امواج فروسرخ را دارد و در مقابل آن یک اینه قرار گرفته است.در صورتی که جسم امواج ارسالی را قطع کند نور به فتو ترانزیستور گیرنده نمی رسد وخاموش می شود و در نتیجه یک پالس به کنترلر ارسال می شود(سطح صفر).
نکته:دستگاههایی که با این سنسورها کار می کنند در صورت بروز خطا پاک بودن اینه ها وصحت ارسال و دریافت سنسورها راچک کنید.
۲-خازنی:این سنسورها همانند خازنها کار می کند و در صورت حظور جسم در میدان آن ظرفیتش تعغیر می کند ویک سگنال به کنترلر ارسال می کند(سطح صفر).
نکته:سنسورهای خازنی قابلیت اشکار سازی حضور هرنوع جسمی را دارند(پلاستیک.چوب .فلز و..)
۳-القایی:این سنسورها همانند یک سلف کار میکنند واز خاصیت القایی آن جهت اشکار سازی حضور جسم استفاده می شود.میدان دارای یک دامنه وفرکانس معین است در صورت حضور جسم نوسانات و دامنه صفر می شود ویک سیگنال(سطح صفر)به کنترلر ارسال می شود.
نکته:سنسورهای القایی فقط اجسام رسانی مغناطیسی را حس می کنند.و قدرت اشکار سازی جسم آنها به اندازه دامنه میدان تولیدی(ولتاز تغذیه)بستگی دارد.
۴-التراسونیک:این سنسور ها از امواج ما فوق صوت که در محدوده ۲۰تا ۵۰کیلو هرتز است اسفاه می کند.
کاربرد مهم آن استفاده در سرعت سنج ها و اشکارسازی سطح مخازن و اندازه گیری فلو و… است.
نحوه کار آن به این صورت است که با محاسبات سرعت موج و اختلاف زمان بین ارسال و دریافت فاصله را اندازه گیری می کنند.این سنسورها به صورت پالسی کار میکنند مثلا در هر ۲ثانیه یکبار یک پالس ارسال و فاصله را اندازه کیری می کند.
5- سنسورتشخیص کد رنگ:تشخیص نوار رنگی کاغذ های بسته بندی
سنسورهای بیوالکتریکیBiosensors:
بیوسنسورها طی سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از مراکز تحقیقاتی قرار گرفته است. بیوسنسورها یا سنسورهای بر پایه مواد بیولوژیکی اکنون گستره ی وسیعی از کاربردها نظیر صنایع دارویی، صنایع خوراکی، علوم محیطی، صنایع نظامی بخصوص شاخهBiowar و … را شامل میشود.
(آمپرومتریک) در حالیکه درسنسور اوره اندازه گیری غلظت اوره بر اساس میزان بار الکتریکی ایجاد شده درالکترودهای سنسور صورت می پذیرPotentiometric.
ممکن است روزی فرا رسد که بیمار بدون نیاز به مراجعه به پزشک و تنها بر مبنای اطلاعاتی که توسط یکCOBD یاChip-on-Board-Doctor فراهم میشود نوع بیماری تشخیص داده شده و سپس داروهای مورد نیاز مستقیماً درون خون تزریق شود. این مسئله باعث خواهد شد که دوزمصرفی دارو بسیار پایین آمده و ضمناً از میزان اثرات جانبی داروSide-Effect بطرزفاحشی کاسته شود، چرا که دارو مستقیماً به محل مورد نیاز در بدن ارسال میشود.
بطورکلییک بیوسنسور شامل یک سیستم بیولوژیکی ایستاImmobilized نظیر یک دسته سلول، یکآنزیم، و یا یک آنتی بادی و یک وسیله اندازه گیری است. در حضور مولکول معینی سیستمبیولوژیکی باعث تغییر خواص محیط اطراف میشود. وسیله اندازه گیری که به این تغییراتحساس است، سیگنالی متناسب با میزان و یا نوع تغییرات تولید میکند. این سیگنال راسپس میتوان به سیگنالی قابل فهم برای دستگاههای الکترونیکی تبدیل کرد.
مزایای بیوسنسورها بر سایر دستگاههای اندازه گیری موجود را میتوان بطورخلاصه بصورت زیر بیان کرد:
مولکولهای غیرقطبی زیادی در ارگانهای زنده شکلمیگیرند که به بیشتر سیستمهای موجود اندازه گیری پاسخ نمی دهند. بیوسنسورهامیتوانند این پاسخ را دریافت کنند.
مبنای کار آنها بر اساس سیستم بیولوژیکیایستاImmobilized تعبیه شده در خود آنهاست، در نتیجه اثرات جانبی بر سایر بافتهاندارند.
کنترل پیوسته و بسیار سریع فعالیتهای متابولیسمی توسط این سنسورهایامکان پذیر است.
سنسور تشخیص حرکت بدن انسانPIR:
همانطورکه میدانید امروزه استفاده از سنسور های تشخیص حرکت رونق بسیار بالایی پیدا کرده ،هم در زمینه های امنیتی و حفاظتی و هم در مسائل صرفه جویی و بهینه سازی ، سنسور هایPIR یاPASSIVE INFRA REDسنسورهایی هستند که طول موجInfrared محیط اطراف رادریافت میکنند.
هر جسمی که دمایش بالاتر از صفر درجه مطلق باشد دارای تشعشعاتInfrared یامادون قرمز میباشد . اما این موج دارای طول موج های مختلف برای درجه حرارتهای متفاوت است . کاری که این سنسور انجام میدهد در واقع دریافت این امواج در رنج بدن انسان و تشخیص آن میباشد . از این سنسور در دستگاه هایی که برای تشخیص حرکت بدن انسان حتی به صورت جزئی استفاده میشود و از نظر دقت و قابلیت اعتماد در سطح بالایی میباشد بدین وسیله شما یک آشکار ساز حرکت دارید که فقط به حرکات بدن انسان حساس است،
کاربرد این نوع سنسور:
در مسائل امنیتی ، مثل دزدگیرها مفید میباشد و در مسائل مربوط به بهینه سازی مصرف انرژی میتواند بسیار مفید واقع شود .
تعریف ترانسمیتر:
ترانسمیتر وسیله ای است که یک سیگنال الکتریکی ضعیف را دریافت کرده و به سطوح قابل قبول برای کنترلرها و مدارهای الکترونیکی تبدیل می کند ، مثلأیک حلقه فیدبک سیگنالی در سطح میکروولت یا میلی ولت یا میلی آمپرتولید می کند و این سیگنال ضعیف می تواند با عبور از ترانسمیتر به سیگنالی در سطوح صفر تا ده ولت و یا4 تا 20 میلی آمپر تبدیل شود. ترانسمیترها عمومأ از قطعاتی مثلop-amp برای تقویت وخطی کردن این سطوح ضعیف سیگنال استفاده می کند . سنسورها و ملحقات آنها مثل ترانسدیوسرها را در گروه های بزرگی تحت عنوان ابزار دقیق قرار داده و آنها را براساس نوع انرژی قابل استفاده و روشهای تبدیل ، دسته بندی می کنند.
تعریف ترانسدیوسر:
یک ترانسدیوسر بنا به تعریف ، قطعه ای است که وظیفه تبدیل حالات انرژی به یکدیگر را برعهده دارد ، بدین معنی که اگر یک سنسور فشار همراه یک ترانسدیوسر باشد ، سنسور فشار پارمتر را اندازه می گیرد ومقدار تعیین شده را به ترانسدیوسر تحویل می دهد ، سپس ترانسدیوسر آن را به یک سیگنال الکتریکی قابل درک برای کنترلر و صد البته قابل ارسال توسط سیم های فلزی ،تبدیل می کند .بنابراین همواره خروجی یک ترانسدیوسر ، سیگنال الکتریکی است که درسمت دیگر خط می تواند مشخصه ها و پارامترهای الکتریکی نظیر ولتاژ ، جریان و فرکانس را تغییر دهد ، البته به این نکته باید توجه داشت که سنسور انتخاب شده باید از نوع سنسورهای مبدل پارامترهای فیزیکی به الکتریکی باشد و بتواند مثلأ دمای اندازه گیری شده را به یک سیگنال بسیار ضعیف تبدیل کند که در مرحله بعدی وارد ترانسدیوسر شده وسپس به مدارهای الکترونیکی تحویل داده خواهد شد.
برای درک این مطلب به تفاوتهای میان دو سنسور انداره گیر دما می پردازیم : ترموکوپل و درجه حرارت جیوه ای، دو نوع سنسور دما هستند که هر دو یک عمل را انجام می دهند ، اما ترموکوپل در سمت خروجی سیگنال الکتریکی ارائه می دهد ، در حالی که درجه حرارت جیوه ای خروجی خود رابه شکل تغییرات ارتفاع در جیوه داخلش نشان می دهد.
روزهای کاری یک شنبه تا چهار شنه از ساعت 9 تا 18 و پنج شبه از ساعت 10 تا 15
تلفن: 02133999172
تلفکس: 02133999173
موبایل (صرفا جهت هماهنگی): 09124300925
آدرس: تهران-لاله زار-کوچه بوشهری-مجتمع تجاری تهران الکتریک-طبقه سوم -شماره 410
سایت: www.tobishi.ir
وبسایت http://www.eGet.ir
WWW.ELECGOSTAR.COM




آتونیکس،
سنسور آتونیکس،
نمایندگی آتونیکس،
فروش محصولات آتونیکس،
آتونیکس لاله زار،
نمایندگی آتونیکس در تهران ،
محصولات آتونیکس ،
سنسور القایی ،
خرید سنسور،
فروش سنسور،
فروش محصولات آتونیکس ،
autonics ،
قیمت سنسور آتونیکس ،
قیمت سنسور ،
فروش سنسور آتونیکس،
فروش آتونی ،
قیمت سنسور آتونیکس،
فروش آتونیکس،
تعریف سنسور،
سنسورهای القایی ،
کاربردسنسورها در صنعت،
سنسور القائی ،
فروش آتونیکس،
خرید آتونیکس،

 

مشخصات آگهی دهنده
  • نام: مهندس شاهین سعادتی
  • تلفن: 02133999172
  • استان: تهران
  • آدرس:‌ تهران-لاله زار-کوچه بوشهری-مجتمع تجاری تهران الکتریک-طبقه سوم -شماره 410
  • قیمت: 09124300925
  • مشاهده‌ی پروفایل
مشخصات آگهی
  • بازدید: ٢٦٢٨
  • تاریخ ارسال: ۹۸/۱۱/۲۹

*** آگهی های ویژه ***

فهرست آگهی ها
موضوع آگهی آگهی دهنده تلفن تماس
فروش گالن ویژه تمامی صنایع جهت مصارف صنعتی ، شیمیایی گالن پلاستیکی

٠٢١٣٣٣٨٢٠٠٤-٧ _٠٩٣٢٩

گالن 25 لیتری طرح آلمانی گالن پلاستیکی

٠٢١٣٣٣٨٢٠٠٤-٧ _٠٩٣٢٩

گالن دسته هلالی،گالن سفید کننده گالن پلاستیکی

٠٢١٣٣٣٨٢٠٠٤-٧ _٠٩٣٢

حمل بار به ترکیه و واردات از ترکیه حمل باربه آذربایجان حمل بار به گرجستان حمل با محمد پور محمود

٠٩١٢٣٦٢٨٥٦٦

تولید و فروش پترولیوم رزین و کومارون ناصری ناصری

٠٩٠١٣٣٨٩٧٩٦

انواع بلبرینگ تسمه لنت ماشینی صنعتی کشاورزی رامین غلامی انبوهی

٠٢١٣٣٩٢٨٧٣٣

آستری پرده کارین تکس و حریر ساده محمدرضا حق شناس

٠٣١٤٥٣٢٢٠٨٣

مرکز خرید و فروش پالت چوبی  مرکز خرید و فروش پالت � مرکز خرید و فروش پالت �

٠٢١٣٣٥٣٤٩٠٤

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی توماکالا یاسر احمدی

٠٢١٣٣٥٠٠٦٨٤

فروش سنسور جریان 25 آمپر کلینیک برق بین الملل

٠٢١٣٣٥٣٠١٥٣

پخش دیود تریستور دیسکی، قطعات کوره های القایی کلینیک برق بین الملل شمائلی

٠٢١٣٣٥٣٠١٥٣

فروش ولوم و پتانسیومتر، مولتی ترن کلینیک برق بین الملل

٠٢١٣٣٥٣٠١٥٣

آبنما فایبرگلاس - آبنما دیواری - گلدان فایبرگلاس - مجسمه شفیع زاده

٠٩١٣٣١١٤٨٤٠

ورق ضد اسید فایبرگلاس حمید شفیع زاده

٠٩١٣٣٣٧٨٧٨٥

مصالح ساختمانی کاشی و سرامیک زیرقیمت علیرضا مومنی

٠٣٥٣٥٣٠٤٧٨٩

نمایندگی فروش انکودر بامر کلینیک برق بین الملل

٠٠٠٠٠٠٠٠

نرم افزار هوشمند سازی مدرسه و آموزشگاه احمد افشار

٠٩٣٦٩٣٥٠٩٨٣

چاپ خانه صنعتی ایساتیس چاپ ایساتیس

٠٩١٢١٧٦٦٩٠٨

چاپ خانه صنعتی ایساتیس چاپ ایساتیس

٠٩١٢١٧٦٦٩٠٨

استخدام 6 نفر نیروی خانم - پشتیبانی فروش – دفتر پخش mahdi tircharkh

٠٢١٧٧٩٥١٣٣٨

استخدام - پشتیبانی فروش – پخش لوازم آرایش mahdi tircharkh

٠٢١٧٧٩٥١٣٣٨

تولید و فروش شلواره های اسلش مردانه عباس ترکمانه

٠٩١٢٦٣٣٠٩٣٢

تولید و فروش شلواره های اسلش مردانه عباس ترکمانه

٠٩١٢٦٣٣٠٩٣٢

اطلاعات اصناف- درج اَگهي - تبليغات اينترنتي لیلا احتشام

٠٤١٣٣٢٩٢٥٥٧ ٠٤١٣٣٢٧٤

آموزشگاه طلاسازی در شرق تهران موسسه طلافنون مبین شریعت

٠٩١٢٤٨٥٧٧٦٠

فروش ویژه عایق رطوبتی (رنگ استخری) در سراسر کشور نانو عایق رطوبتی یا رنگ استخری

٠٩١٣٣٧٣٩٨٠٩

فروشگاه باتری ماشین و یو پی اس ، جامپ استارتر ، لاستیک ماشین و باتری ژله ای ابراهیم دانش حسینی

٠٩١٩٢١٠٩٥٧٦

فروش ویژه عایق بام سفید در سراسر کشور عایق سفید بام یا عایق بام سفید

٠٩١٣٣٧٣٩٨٠٩

فروش ویژه عایق بام سفید در سراسر کشور عایق سفید بام یا عایق بام سفید

٠٩١٣٣٧٣٩٨٠٩

فروش ویژه کاهگل مصنوعی (کاهرنگ) در سراسر کشور کاهگل مصنوعی مدرن - کاهرنگ

٠٩١٣٣٧٣٩٨٠٩

ورق نورگیر سقفی و دیواری سوله حمید حمید شفیع زاده

٠٩١٣١٣٦٨٨٢٠

رزین وینیل استر حمید شفیع زاده

٠٩١٣٣٣٧٨٧٨٥

فروش ویژه کفپوش اپوکسی سراسر کشور کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان

٠٩١٣٣٧٣٩٨٠٩

فروش ویژه کفپوش اپوکسی سراسر کشور کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان

٠٩١٣٣٧٣٩٨٠٩

فروش ماشین آلات صنعتی , صنعت ماشین صنعت ماشین

٠٩١٢٩٥٧١١٠٢

فروش فیوز، خرید خازن، قیمت مقاومت های اسنابر، فروش ترموسوییچ، قیمت سمیکرون کلینیک برق بین الملل شمائلی

٠٢١٣٣٥٣٠١٥٣

فروش قطعات یدکی کوره های القایی، تریستور، دیود، دیود اسنابر،خازن آبگرد کوره القا کلینیک برق بین الملل شمائلی

٠٢١٣٣٥٣٠١٥٣

ورق نورگیر سقف و دیواری سوله فایبر گلاس

٠٩١٣١٣٦٨٨٢٠

قیمت تریستور، دیود، خازن آبگرد، IGBT کلینیک برق بین الملل

٠٩١٢٤٥٤٥٦٥٤

فروش سیستم های برودتی و سرمایشی نو و کارکرده،انواع چیلر،سردخانه،آیس بانک و... حمید ره انجام

٠٩١٢٢٨٨٦٢٧٠

نساجی مدرن مرکز تخصصی تولید آستر پرده ( آستر پرده ساده یا فلامنت ، آستر پرده تاب نساجی مدرن

٠٩١٣٣٠١٣٨٥٧

:: نصب،تعمير و بازسازي كابين و سرويس آسانسور و بالابر آسانسور آسانسور

٠٩١٩٨٠٣٠٩٧٤

مجتمع صنعتی حکیمیان مجتمع صنعتی حکیمیان

٠٩١٣٣٧٣٩٨٠٩

موسسه خدماتی نوید اقای اسفندیاری

٠٩١٩٧٠٧٥٢١٢

عایق نانو عایق آببندی تمام سطوح عایق آببندی آببندی پشت بام مهندس علی فولادی مهندس علی فولادی

٠٩١١٧٩٤١٦٣١

مواد اولیه فایبرگلاس رزین وینیل استر حمید حمید شفیع زاده

٠٩١٣٣٣٧٨٧٨٥

فروش ظروف میناکاری در رنگ ها و مدل های مختلف،آموزش میناکاری و استخدام میناکار honarminaw honarminaw

٠٩١٣٣٦٦٦٩٩٨

نساجی مدرن پرده فلامنت پرده فلامنت

٠٣١٤٥٣٢٢٠٨٣

آسانسور گیرلس اصفهان رایان آسانسور

٠٩١٣٣٣٩٦٥٤٩

فروش رنگ استخری (عایق رطوبتی استخر) حکیمیان

٠٩١٢٢٩٣٩٩٠٩