پرتال مشاغل ایران

آگهی رایگان

ads

-   تاریخچه و توصیف نام تجاری

توصیف نام تجاری:
نام تجاری سالهاست که به عنوان مفهومی برای شناسایی و تمیز دادن محصول یک تولیدکننده از تولیدکننده ی دیگر به حساب می آید. کارلف ولاونگسون،نام تجاری را علامت یک شرکت یا محصول به همراه نشانه های خارجی همراه آن می دانند.در لغت نامه بازاریابی بیان شده که نام تجاری عبارت است از نامی منحصر به فرد برای یک محصول ،همراه با شخصیت و هویتی که توسط تولیدکننده به محصول داده می شود.
اکثر اندیشمندان به نام تجاری به عنوان مفهومی می نگرند که در بازار،آگاهی،خوشنامی و برجستگی ایجاد کند.در اصل این تعریف بر ویژگی های دیداری(به عنوان منشا تمایز)تاکید دارد.
همچنین کوین لین کلر،نام تجاری را آمیخته ای از نشانه های روانی و ذهنی در مصرف کننده جهت افزایش ارزش تصور شده از محصول یا خدمت می داند و این نشانه ها بایستی منحصر به فرد،برجسته و مطلوب باشد.در حقیقت،نام تجاری برای شرکت ها دارایی است که توسط آن می توانند به عنوان ارزشی متفاوت در ذهن مشتریان نفوذ کنند.
کاپفر،نام تجاری را به گونه ای کلی تعریف کرده است.به گفته ی وی،نام تجاری عبارت است از نامی که خریداران را تحت تاثیر قرار دهد.در واقع آنچه یک نام را به نام تجاری تبدیل می کند،برجستگی،تمایز،اعتماد و...مرتبط به نشانه ها است.بنابراین نام تجاری یک سیستم زنده است که از سه قطب اصلی(محصول و خدمت،نام و مفهوم)تشکیل شده است.
یکی از بهترین تعاریف برند در سال 1995،توسط گرندزرلزی ارائه شد:
وی معتقد است برند نمادی پیچیده است که دامنه ی متنوعی از ایده ها و ویژگی ها را در بر می گیرد.برند نه تنها با استفاده از آهنگ خود(معنی و مفهوم لغوی) بلکه مهم تر از آن با استفاده از هر عاملی که در طول زمان به نحوی با آن درآمیخته و در جامعه به صورت هویت اجتماعی و شناخته شده نمود یافته ،با مشتری سخن می گوید.
به طور کلی می توان دو رویکرد اصلی را زیر بنای تمام مباحث ایجاد نام تجاری دانست که عبارتند از:
رویکرد افزوده به محصول که نام تجاری را به عنوان چیزی اضافه شده به محصول می داند.در اصل،نام تجاری در این جا وسیله ای برای تشخیص و شناسایی محصول است.این رویکرد ،نام تجاری را عاملی در ارائه ی محصول جدید می داند.
رویکرد کل گرا که تمرکز آن بر مفهوم نام تجاری است.در اینجا،نام تجاری به عنوان یک کل در نظر گرفته می شود که در آن،به نیازها و خواسته های بازار هدف توجه می گردد.
در این دیدگاه،کلیه ی عناصر آمیخته بازاریابی توسط نام تجاری با یکدیگر یکپارچه شده و تک تک اجزاء به گونه ای مدیریت می شوند تا بتوانند در راستای احیای نام تجاری عمل کنند.
با این اوصاف،نام تجاری برای شرکت ها دارایی جهت متمایز ساختن خود از دیگر رقبا محسوب می گردد و می توان بر این باور بود که تجسم و تصویر قوی از سازمان،اثربخش ترین شیوه ی تمایز است.
کوتاه آنکه،امروزه،با توجه به حجم انبوه تولیدات و رقابت تولیدکنندگان در محصولات مشترک،انتخاب مشتریان بر اساس عوامل مختلفی صورت می گیرد که از جمله ی آن ها می توان به شاخص های انتخاب برند اشاره کرد.بنابراین، با توجه به گسترش مبادلات در سطح بین الملل و رقابت شدید بین برندهای مختلف،مطالعه و شناسایی و اولویت بندی شاخص های تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده در انتخاب نام تجاری ،امری ضروری به نظر می رسد.
کارا ثبت ارائه دهنده ی برترین ها در امور ثبتی
اعتماد و رضایت شما افتخار ماست.
http://kararegister.com/



ثبت نام تجاری ثبت شرکت کارا

 

مشخصات آگهی دهنده
  • نام: ثبت شرکت کارا
  • تلفن: 88880006
  • استان: تهران
  • آدرس:‌ میدان ونک، تقاطع ملاصدرا و کردستان، بن بست فرشید، پلاک 8، واحد 4
  • قیمت: تماس بگیرید
  • مشاهده‌ی پروفایل
مشخصات آگهی
  • بازدید: ٤٣٢٩
  • تاریخ ارسال: ۹۵/۷/۷

*** آگهی های ویژه ***

فهرست آگهی ها
موضوع آگهی آگهی دهنده تلفن تماس
خريد بليط هواپيما لحظه آخري و چارتر، بليط پرواز اراک به خوی مهدی محمدی

٠٩١٩٧٢٤٥٢٦٦

خريد بليط هواپيما لحظه آخري و چارتر، بليط پرواز اصفهان به یاسوج مهدی محمدی

٠٩١٩٧٢٤٥٢٦٦

خريد بليط هواپيما لحظه آخري و چارتر، بليط پرواز سبزوار به اردبیل مهدی محمدی

٠٩١٩٧٢٤٥٢٦٦

خريد بليط هواپيما لحظه آخري و چارتر، بليط پرواز بیرجند به ایلام مهدی محمدی

٠٩١٩٧٢٤٥٢٦٦

خريد بليط هواپيما لحظه آخري و چارتر، بليط پرواز اصفهان به سمنان مهدی محمدی

٠٩١٩٧٢٤٥٢٦٦

خريد بليط هواپيما لحظه آخري و چارتر، بليط پرواز ساری به طبس مهدی محمدی

٠٩١٩٧٢٤٥٢٦٦

خريد بليط هواپيما لحظه آخري و چارتر، بليط پرواز شاهرود به کیش مهدی محمدی

٠٩١٩٧٢٤٥٢٦٦

خريد بليط هواپيما لحظه آخري و چارتر، بليط پرواز کرمانشاه به کیش مهدی محمدی

٠٩١٩٧٢٤٥٢٦٦

خريد بليط هواپيما لحظه آخري و چارتر، بليط پرواز گرگان به نوشهر مهدی محمدی

٠٩١٩٧٢٤٥٢٦٦

فروش ویژه لیبل rf رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

فروش پایه چشمی دزدگیر رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

فروش پایه چشمی مدل بیضی رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

پخش تگ شل am رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

محافظ بلندگو دزدگیر ساختمان رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

فروش لیبل amدر اصفهان رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

قیمت تگ گلف rf در اصفهان رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

تگ قلمی am در اصفهان رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

پخش لیبل ار اف در اصفهان رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

محافظ بلندگو دزدگیر رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

پایه چشمی دزدگیر در اصفهان رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

عرضه تگ لباس شل در اصفهان رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

فروش لیبل dr در اصفهان رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

قیمت تگ پنسیلam در اصفهان رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

عرضه کاور بلندگو دزدگیر رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

عرضه تگ گلف rf رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

فروش تگ شل rf رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

عرضه لیبل فروشگاهی رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

عرضه تگ پنسیل am رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

عرضه لیبل ار اف در اصفهان رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

عرضه جعبه بلندگو دزدگیر رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

فروش تگ گلف rf رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

فروش تگ گلف am رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

فروش تگ شل am رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

عرضه تگ فروشگاهی مدل قلمی در اصفهان رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

عرضه لیبل ضد سرقت dr دراستان اصفهان. رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

عرضه لیبل rf در اصفهان رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

فروش تگ لباس شل در اصفهان رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

قیمت تگ فروشگاهی مدل قلمی در اصفهان رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

فروش تگ لباس شل رضا احمدی

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

عرضه لیبل امنیتی dr در اصفهان رضا احمدي

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

عرضه لیبل rf رضا احمدي

٠٣١٣٢٥٢٤٣٠١

فروش عمده کنجد ارده قربانی قربانی

٠٥١٣٧٦٠٧٨٨٤

شرایط استثنایی سفر و مهاجرت به کانادا خدمات مسافرتی و مهاجرتی توکاکو

٠٩١٩٩٠٠٢٣٦٩

LONDON PRIVATE ULTRASOUND SERVICES LONDON PRIVATE ULTRASOUND

٠٢٠ ٧١٠١ ٣٣٧٧

پخش تگ بازکن فروشگاهی راد رادسیستم

٠٣١٣٦٢٩٠٢٢٣

فروش تگ لباس پنسیل راد رادسیستم

٠٣١٣٦٢٩٠٢٢٣

امداد باطری غرب تهران شبانه روزی هادی اکبرزاده مقدم سه قلعه

٠٩١٢٠٠٣٤١٣٥

خرید پمپ آب صنعتی اگهی وان

٠٩٩٠١٨١٠٢١٢

قیمت دزدگیر گلف لباس در اصفهان راد رادسیستم

٠٣١٣٦٢٩٠٢٢٣

دزدگیر بطری فروشگاهی راد رادسیستم

٠٣١٣٦٢٩٠٢٢٣