پرتال مشاغل ایران

آگهی رایگان

ads

-   انتخاب برند

گسترش علم بازاریابی در عمل سبب شده تا محصولات و خدمات بسیار متنوعی ،مصرف کنندگان را احاطه سازند و باعث ایجاد ابهام و دشوار شدن فرآیند تصمیم خرید گردد.بنابراین مصرف کننده نیازمند این است که به گونه ای اطمینان حاصل نماید.یک چنین اطمینانی در نهایت باید در ذهن مصرف کننده تداعی گردد.لذا صرفاَ فرآیندهای کارکردی (مثل ضمانت نامه ها،گارانتی ها و ...) قادر به تامین چنین اطمینانی نخواهند بود.بنابراین ایجاد نام تجاری یکی از اثر بخش ترین راه ها برای ایجاد یک چنین ذهنیت منسجم در مخاطبان به شمار خواهد آمد.به این خاطر، امروزه شاهد این هستیم که به مرور زمان ،دارائی های ناملموس جایگزین دارائی های ملموس شده اند که با ارزش ترین آن ها،نام تجاری است.نام تجاری به عنوان یک ادراک مصرف کننده، عنصری است که باید به دقت تعریف ، ایجاد و مدیریت شود تا بتواند در بازار رقابتی امروز جایگاه محکمی داشته باشد.

امروزه،نام تجاری به عنوان یک شخصیت تعبیر می شود.تعبیرنام تجاری به عنوان یک شخصیت، باعث انجام تحقیقات بسیاری بر روی نام های تجاری به عنوان یک علامت نمادین که دارای شخصیت بوده و مورد پذیرش مشتریان می باشند، شده است. در همین زمینه، پرفسور کوین کلر، دانشمند و نظریه‌پرداز برجسته ی حوزه ی مدیریت برند،تحقیق جامعی را انجام داده است که در ادامه به طور مختصر به نتیجه ی این تحقیق می پردازیم.
قبل از شروع ، مايليم كه شما در مورد برند طوري فكر كنيد كه گويي يك فرد مي باشد. براي تصور بهتر ، گرايش پپسي به صورت فردي جوان ، هيجاني و چاق تفسير ميشود ،درحاليكه گرايشات ويژه ی دكتر پپر به صورت مجزا ، منحصر به فرد و شوخ تشريح مي گردد.
پرفسور کوین کلر، سه گروه محصول ( پوشاك ، ساعت و عطر)را براي تحقيق حاضر انتخاب نمود .زيرا (1) آنها از محصولات رايجي بودند كه در موقعيتهاي اجتماعي استفاده مي شوند و (2) آنها محصولات خاص يك جنسيت نبودند.
با ويژگي هاي متفاوت در هر گروه محصول ، از 45 شركت كننده (54% زن ، سن =21) درخواست شد كه نام برندها را برای این سه گروه محصول ، انتخاب نمايند . قبل از ليست نام برندها ، آنها از طريق دستورالعمل زير با اين كار آشنا شدند.:
توجه به سه بعد ويژگي برند : صداقت ،هيجان ، شايستگي
لذا پس از اين مقدمه ، براي سه گروه محصول سه بعد ويژگي به آن ها ارايه شد و از آن ها خواسته شد نام برندهای آشنايي را كه با هريك از ابعاد در گروه هاي محصول پوشاك ، ساعت و عطر درارتباط مي باشند را يادداشت نمايند. اين فرايند دومرحله اي ، تعداد برندها را در سه گروه محصول مشخص نمود. از بين آنها ، مجموعه 30 برند ( براي مثال ، دو برند براي هر بعد ويژگي از بين سه گروه محصول) انتخاب گرديد زيرا 1) آنها براي هر بعد در هر گروه محصول بيش از همه فهرست شده بودند 2) و برندهايي خاص يك جنسيت نبودند ، بنابراين توسط هر دو گروه مشتريان زن و مرد مورد استفاده قرار مي گرفتند. برخی از این برندها بيش تر از ساير موارد به عنوان برندهاي جذاب و هيجان انگيز پوشاك فهرست شدند ، درحاليكه برندهاي بودند كه از بعد قدرت و استحكام براي محصولات پوشاك بيشتر از همه در فهرست آمده اند .
زمانی که مشتریان می خواهند از بین نام های رقیب ،انتخابی را انجام دهند،ابعاد مختلفی را از ویژگی های یک برند ارزیابی می کنند.بنابراین،در انتخاب برند نياز به شناخت نوع محصول/برند و دسترسي به اطلاعات ويژگي برند نقش قابل توجهی را بازی می کند. وقتي مشتريان با ترديد در انتخاب روبرو مي شوند، مايلند به گزينه هايي كه ويژگيهاي برتري دارند توجه نشان دهند. همانطور كه نياز مشتري به شناخت افزايش مي يابد ، آنها اطلاعات بيشتري را پردازش مي كنند و در عوض، آنها به تمامي اطلاعات موجود توجه مي كنند.
یکی دیگر از مهمترین نکات کلیدی انتخاب برند ،کیفیت محصول است.كيفيت محصول معمولاَ ميزان ارزش آن است . كيفيت محصول بعد مهمي از تصوير برند است ،زيرا عموماَ مهمترين نقش را در تقدم برند ايفا ميكند و عامل مهمي براي خريد به شمار مي رود. مطالعات قبلي پيشنهاد مي كنند كه درك مشتري از كيفيت محصول رابط مثبت و قوي با قاعده ی انتخاب برند و قصد خريد دارد. بنابراين كيفيت محصول به عنوان ابزار فرق گذاری استراتژيك به منظور توسعه ی مزاياي رقابتي مورداستفاده قرار مي گيرد ، زيرا سطح زيادي از كاربرد عملياتي را ارايه مي دهد.
همچنین قیمت محصول نیز بر روي قصد خريد مشتری اثر گذار می باشد. مطالعات قبل نشان ميدهد كه هرچه محصولي قيمت منطقي تري داشته باشد، قصد خريد بيشتر مي شود.بنابراين ، نيت و قصد خريد از طريق قيمت و ارزش براي ملاحظات پولي برانگيخته مي شوند.

ثبت شرکت فکر برتر آماده ی پاسخگویی به کلیه ی سوالات شما در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت شرکت و ثبت
برند می باشد.
سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

http://companyregister.ir/
info@companyregister.ir



انتخاب برند ثبت برند فکربرتر

 

مشخصات آگهی دهنده
  • نام: ثبت برند فکربرتر
  • تلفن: 42143
  • استان: تهران
  • آدرس:‌ خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک 90
  • قیمت: تماس بگیرید
  • مشاهده‌ی پروفایل
مشخصات آگهی
  • بازدید: ٤٩٤٥
  • تاریخ ارسال: ۹۵/۷/۷

*** آگهی های ویژه ***

فهرست آگهی ها
موضوع آگهی آگهی دهنده تلفن تماس
نکاتی درباره جرم گیری کلینیک دندانپزشکی پرهام

۲۲۱۴۰۵۸۶-۷

ثبت برند و علامت تجاری فکربرتر

٤٢١٤٣

تابلوسازی تهران تابلوساز تهران rohola bigdeli

٠٩١٢٣٨٥٧٥٨٨

پچ پنل و باکس فيبر نوري اکسين اکسین تلکام

٠٩١٢٧٠٧٧٨١٣ - ٠٢١٨٨٨

فروش دستگاه لیزر خانگی فیلیپس، تریا و رمینگتون به قیمت پخش کلینیک دکتر الهه شیخی

٠٩١٢٠٨٣٩٥٦٥

خدمات زیبایی، لیزر جوانسازی و رفع چین و چروک با ضمانت نامه کلینیک دکتر الهه شیخی

٠٩١٢٠٨٣٩٥٦٥

فروش سيم کارت و شارژ ترکيه ایرانی نیک

٠٩٣٨٨٠٠٢٩٧٢ - ٠٢١٨٨٠

ترخیص کالا گروه بازرگاني بالازاده

٠٤١٣٥٢٣٠٢٠١

واردات کالا گروه بازرگاني بالازاده

٠٤١٣٥٢٣٠٢٠١

خريد از چين گروه بازرگاني بالازاده

٠٤١٣٥٢٣٠٢٠١

خدمات سيم کارت ترکيه براي آژانس هاي مسافرتي ایرانی نیک

٠٩٣٨٨٠٠٢٩٧٢ - ٠٢١٨٨٠

فروش انواع ميتر روالکو Revalco ايتاليا شرکت برق و صنعت شاهین

٠٩١٩٤٨٢٢٩٦٠-٠٩١٩٤٨٣٨

هشدار برای افرادی که از دندان مصنوعی استفاده میکنند کلینیک دندانپزشکی پرهام

٢٢١٤٠٥٨٦

تجهیزات مهد کودک و لوازم شهر بازی مجید طاهری

٣١٣٧٨٠٠٦٢٩

فروش شارژ و سيم کارت هاي ترکيه در ايران ایرانی نیک

٠٩٣٨٨٠٠٢٩٧٢ - ٠٢١٨٨٠

اولین فروشگاه تخصصی صنعتی در ایران ایران انبار

٠٩٠٣٠٢٥٣٦٠٣

طراحی ویلا پارامید

٠٩١٢٥٥٨٢٢٧١

تابلو سازی چلنیوم ، تابلوسازی حروف استیل ، تابلو ساز کامپوزیت rohola bigdeli

٠٩١٢٣٨٥٧٥٨٨

۷ طرح و الگو که با هر دکوراسیون خانه ای هماهنگ می شوند پویانو

۴۴۷۲۷۲۰۰ ۰

سبک چینی پویانو

۴۴۷۲۷۲۰۰ ۰

انعقاد قرارداد شرکت کیاثبت

٨٨٨٨٨٢٧٣

تاریخچه و توصیف نام تجاری ثبت شرکت کارا

٨٨٨٨٠٠٠٦

انتخاب برند ثبت برند فکربرتر

٤٢١٤٣

کلید سازی شبانه روزی جهان 09192204470 داود رونقی

٨٨٥٠١٨٠٥

اجرای عایق صوتی دیوار در آپارتمانها سامان حاتمی

٠٩١٢٣٣٥٥٨٩٤

تعمیر و سیم پیچی موتور آسانسور آقای ظهره وند

٠٩١٩٢٠٤٦٢٥٢

اعطاي نمايندگي | اخذ نمايندگي | نمايندگي فروش ایرانی نیک

٠٩٣٨٨٠٠٢٩٧٢ - ٠٢١٦٦٠

ارسال پيامک گروهي و فاکس گروهي ایرانی نیک

٠٩٣٨٨٠٠٢٩٧٢ - ٠٢١٦٦٠

انجام خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه سریع بار تهران

۰۲۱-۲۲۸۹۹۶

فروش انواع مولر +زيگلر آلمان (Mueller +Ziegler) آلمان ((www.mueller-ziegler.de شرکت برق و صنعت شاهین

٠٩١٩٤٨٢٢٩٦٠ - ٠٢١٨٨٩

ارسال پيامک مخصوص آژانس هاي مسافرتي ایرانی نیک

٠٩٣٨٨٠٠٢٩٧٢ - ٠٢١٦٦٠

فروش انواع محصولات Acmes Measure فرانسه (آکمس ميژور ) (www.acmes.fr ) شرکت برق و صنعت شاهین

٠٩١٩٤٨٢٢٩٦٠ - ٠٢١٨٨٩

فروش ویژه شرکت ابزار تجارت پاسارگاد

٠٢١-٥٦٥٧٧٩١٦-٩

اره دیسکی شرکت ابزار تجارت پاسارگاد

٠٢١-٥٦٥٧٧٩١٦-٩

اره نواری شرکت ابزار تجارت پاسارگاد

٠٢١-٥٦٥٧٧٩١٦-٩

تابلوسازی حروف برجسته چلنیوم کامپوزیت تابلو سر در مغازه rohola bigdeli

٠٩١٢٣٨٥٧٥٨٨

Oxin Power Meter OPM-600 پرتو شبکه بنیس

- ٠٢١-٨٨٩٣١٩٤٣

Oxin Visual Fault Locator FLS-400 پرتو شبکه بنیس

- ٠٢١-٨٨٩٣١٩٤٣

Oxin SM OTDR OTA-150 پرتو شبکه بنیس

- ٠٢١-٨٨٩٣١٩٤٣

Oxin Fusion Splicer OFS-60S پرتو شبکه بنیس

- ٠٢١-٨٨٩٣١٩٤٣

Oxin Termination Box OXIN-5510 پرتو شبکه بنیس

- ٠٢١-٨٨٩٣١٩٤٣

Oxin Fiber Optic Wall Box پرتو شبکه بنیس

- ٠٢١-٨٨٩٣١٩٤٣

Oxin Fiber Optic Patch Panel پرتو شبکه بنیس

- ٠٢١-٨٨٩٣١٩٤٣

Oxin Fiber Optic Adapter & Attenuator پرتو شبکه بنیس

- ٠٢١-٨٨٩٣١٩٤٣

Oxin Optical Fiber Cable پرتو شبکه بنیس

- ٠٢١-٨٨٩٣١٩٤٣

Oxin MM OTDR OTA-170 پرتو شبکه بنیس

- ٠٢١-٨٨٩٣١٩٤٣

Oxin Optical Talk Set OTS-6000 پرتو شبکه بنیس

- ٠٢١-٨٨٩٣١٩٤٣

Oxin Light Source OLS-600 پرتو شبکه بنیس

- ٠٢١-٨٨٩٣١٩٤٣

Oxin Fiber Microscope OFM-100 پرتو شبکه بنیس

- ٠٢١-٨٨٩٣١٩٤٣

Oxin Ethernet Analyzer OCT-5000 پرتو شبکه بنیس

- ٠٢١-٨٨٩٣١٩٤٣