پرتال مشاغل ایران

آگهی رایگان

ads

-   گام مهم در ايميل مارکتينگ

در اين مقاله مي کوشيم به 9 گام مهم در ايميل مارکتينگ يا همان ارسال انبوه ايميل هاي تبليغاتي بپردازيم.


ايميل مارکتينگ يا همان بازاريابي ايميلي يکي از بهترين و کم هزينه ترين شيوه هاي تبليغاتي است
گام مهم در ايميل مارکتينگ

اين راهنماي 9 مرحله اي ايميل مارکتينگ به شما در ايجاد کمپين هاي تبليغاتي براي ارسال به مشتري ها کمک مي کند. ايميل مارکتينگ هنگامي
که در پيوستگي با محتوا يا اطلاعات مرتبط انجام شود يک استراتژي بازاريابي موثر خواهد بود، اگر هدف اصلي ايميل مارکتينگ رساندن محتوا و اطلاعات مرتبط به گروهي از نمايندگان فروش
يا مشتريانتان باشد، هر ايميلي که ايجاد مي شود بايد بر اساس هدف و نيتي از پيش تعيين شده باشد.
آماده شدن براي گام اول: بهينه سازي ليست دريافت کنندگان براي دريافت بهتر ايميل ها
بخش بندي کردن ليست دريافت کنندگان:

بايد ليست دريافت کنندگان خود را به گروه هاي مختلف تقسيم بندي کنيد تا اطمينان حاصل کنيد که هر
گروه ايميل هاي با محتواي مرتبط به خود را دريافت کند. نبايد با بيش از حد ايميل دادن دريافت کنندگان را ناراضي کرد. بايد به آن ها فرصت
دهيد که اطلاعاتي که برايشان ارسال مي کنيد را هضم کنند و با ديگران به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال مي توانيد ليست ايميل خود را به بخش هاي نمايندگان فروش، مشتريان و اعضاي خبرنامه تقسيم کنيد.
برنامه ريزي کنيد:

برنامه ريزي صحيح براي اين که ايميل هايي که براي ليست ايملتان مي فرستيد آزار دهنده نشود بسيار مهم است. تعدادي از مواردي که بايد به آن ها توجه کنيد عبارتند از:

چرا افراد بايد در خبرنامه ايميلي شما عضو باشند
چه تعداد ايميل از شما دريافت خواهند کرد
چه زماني ايميل هاي شما را دريافت خواهند کرد
ايميل ها درباره چه چيزي خواهد بود
ايميل ها از جانب چه ايميل آدرسي و چه نام/برندي ارسال مي شود. توصيه کنيد اين ايميل آدرس را به ليست ارسال کنندگان قابل اطمينانشان اضافه کنند.

در صورتي که اين برنامه ريزي ها را به درستي انجام دهيد احتمال اينکه کسي از دريافت ايميل شما ناراضي شده و خود را از ليست شما لغو عضويت کند کاهش پيدا مي کند.


به حريم خصوصي اعضاي خبرنامه خود احترام بگذاريد:
براي آنکه اعضاي خبرنامه تان فعال باقي بمانند بايد به حريم خصوصيشان احترام بگذاريد. به آن ها توضيح دهيد که هرگز اطلاعات آن ها را نخواهيد فروخت و يا در اختيار شخص
ثالثي قرار نخواهيد داد. مي توانيد يک سياست حفظ حريم خصوصي ايجاد کنيد که اعضا بتوانند آن را بخوانند يا پرينت بگيرند. بايد به درخواست آن ها براي خارج کردن ايميلشان از ليست
دريافت کنندگان ايميل احترام بگذاريد و حداکثر ظرف 10 روز آن ها را از ليست خارج کنيد تا قوانين CAN-SPAM را رعايت کرده باشيد. ايميل هاي ارسال
شده از جانب شما بايد شامل نام شرکت، آدرس و لينک لغو عضويت از خبرنامه، در انتهاي ايميل باشند.
گام اول در ايميل مارکتينگ: هدف را تعيين کنيد

براي آن که يک کمپين ايميل مارکتينگ موفق داشته باشيد ابتدا بايد هدف خود از ارسال ايميل را تعيين کنيد. اين کار باعث مي شود که بتوانيد به دقت موفقيت کمپين ايميل مارکتينگ خود را ارزيابي کنيد. برخي از اهدافي که مي توانيد مد نظر داشته باشيد عبارتند از:

اطلاع رساني به مشتريان درباره محصولات يا خدمات جديد و مشاهده بازخورد مشتري ها
اعلام کردن رويدادي که در آينده نزديک رخ خواهد داد و مشاهده آن که چه تعداد افراد براي شرکت در آن رويداد ثبت نام مي کنند.
ارسال ايميل براي جذب افراد به عضويت در وبسايتتان و ارزيابي تعداد افرادي که ثبت نام مي کنند.


گام دوم در ايميل مارکتينگ: نام و ايميل ارسال کننده

نام و ايميل ارسال کننده بايد ثابت باشد. ايميل بايد از طرف شخصي در شرکت ارسال کننده و يا يک نام برند، که در ادامه آن يک خط تيره (-) و سپس نام شرکت است ارسال شود. به عنوال مثال نام فرستنده مي تواند اينگونه نوشته شود، سعيد رضايي-شرکت ايمن سازه. سپس بايد ايميل ارسال کننده را با نام ارسال کننده هماهنگ کنيد، به عنوان مثال s.rezaie@imensaze.com

اين کار احتمال اسپم نشدن ايميل ارسالي شما را افزايش داده و حالت شخصي تر و صميمانه تري دارد.

بهتر است که ايميل ها را از ايميل آدرس هايي مانند noreply@, sales@, marketing@ و... نفرستيد. اين ايميل آدرس ها عموما از طرف اسپم فيلترينگ ها، اسپم شناخته مي شوند و صميميت بسيار کمتري نسبت به يک شخص واقعي دارند که ميزان درگير بودن مشتري با ايميل هاي شما را کاهش مي دهد.


گام سوم در ايميل مارکتينگ: عنوان ايميل

عنوان ايميل شما بايد پيام روشني داشته باشد تا آنکه دريافت کننده بداند چه کاري بايد انجام دهد و دليل اينکه بايد اين کار را انجام دهد چيست. مهمترين اطلاعات را در ابتداي عنوان ايميل بگذاريد تا در صورتي که عنوان در اينباکس گيرنده ايميل کامل نمايش داده نشد بتواند بخش مهمتر عنوان را مطالعه کند. عنوان بايد کمتر از 45 کاراکتر باشد، کوتاه باشد و مرتبط باشد. هر چه عنوان را يچيده تر کنيد احتمال اين که گيرندگان ايميل را نخوانند بيشتر مي شود.


گام چهارم در ايميل مارکتينگ: متن ايميل

اغلب افراد کمتر از 10 ثانيه براي مطالعه ايميل ها زمان مي گذارند. بنابراين لازم است که مهمترين و جذاب ترين اطلاعاتتان را در ابتداي متن ايميل قرار دهيد. اين کار مزيت ديگري هم دارد، اغلب ارائه دهندگان سرويس ايميل اين امکان را براي کاربر فراهم مي کنند که بدون باز کردن ايميل، پيش نمايشي از آن را مشاهده کنند.


لينک ها

بهتر است در يکي دو جمله اول ايميل لينکي را قرار دهيد. اغلب ايميل ها عموما يک هدف دارند، پس بايد اطلاعاتي که شما را در رسيدن به آن هدف ياري نمي کنند را محدود کنيد. بهتر است که دو يا سه لينک را در ايميل قرار دهيد اما همه آن ها را به يک صفحه از وبسايتتان لينک کنيد. همچنين بايد تمام لينک هايي که در ايميل هست را بولد کنيد زيرا باعث مي شود که درصد کليک شدن لينک ها بيشتر شود.

هر لينکي که در ايميل هست بايد رهگيري شود تا بفهميد که چند نفر لينک ها را کليک کرده و به وبسايتتان وارد شده اند. پنل هاي ايميل مارکتينگ پيش رفته به صورت خودکار براي هر لينک يک رهگير لينک ايجاد مي کند که مي توانيد از طريق آن آمار کليک شدن لينک هايتان را مشاهده نماييد.


متن ساده (بدون کدهاي HTML)

بهتر است که يک ورژن متني ساده از ايميل خود را هم براي سرويس دهنده هاي ايميلي که به گونه اي تنظيم شده اند که فقط ايميل هاي متني ساده را بپذيرند، ايجاد کنيد. پنل هاي ايميل مارکتينگ پيشرفته امکان ايجاد ايميل هم به صورت HTML و هم به صورت متني ساده را فراهم مي کنند.


شخصي سازي

بهتر است که ايميل را با افزودن نام گيرنده در عنوان يا متن ايميل ارسال کنيد، مي توانيد افزودن نام شرکت در عنوان ايميل را هم امتحان کنيد.


تصاوير

اطمينان حاصل کنيد که کمتر از 5 تصوير در ايميل ارساليتان وجود دارد تا فايروال ها جلوي ايميلتان را نگيرند و يا ايميل ها سر از پوشه اسپم در نياورند. تمام تصاويري که مهم ايميل را به سايت لينک کنيد تا گيرندگان ايميل بتوانند با کليک کردن بر روي عکس ها به وبسايتتان وارد شوند. همه تصاوير بايد داراي يک عبارت متني توصيف کننده (alt) باشند که در صورتي که نمايش تصاوير را کليک نکنند آن عبارت توصيفي بيان کند که تصوير درباره چه چيزي است.


قوانين CAN-SPAM:

طبق قوانين، بايد نام شرکت، آدرس و يک لينک لغو عضويت در ايميل شما باشد تا طبق قوانين CAN-SPAM، ايميل اسپم شناخته نشود.


گام پنجم در ايميل مارکتينگ: امضا/زيرنويس ايميل

امضاي ايميل شما بايد هميشه در تطابق با نام فرستنده ايميل باشد. ايميل شما بايد داراي اطلاعات زيرنويس باشد و هر اطلاعاتي که فکر مي کنيد مي تواند براي دريافت کنندگان ايميلتان مفيد باشد به آن اضافه شود. زيرنويس ايميل مکاني عالي براي افزودن آيکون هاي رسانه هاي اجتماعي، آدرس وبلاگ و وبسايت يا اطلاعيه هاي رويداد ها و محصولاتي است که در آينده اي نزديک معرفي مي کنيد.


گام ششم در ايميل مارکتينگ: آزمايش کردن ايميل

براي اطمينان حاصل کردن از بدست آمدن بهترين نتيجه، مي توانيد ايميل خود را به ايميل آدرس تعدادي از کارمندان يا دوستان خود ارسال کنيد تا اطمينان حاصل کنيد که ايميلتان اسپم نمي شود. بايد از شخص ديگري بخواهيد که ايميل شما را بخواند و در صورت لزوم آن را ويرايش کند و بر روي لينک هاي ايميل کليک کند. از کساني که ايميل را به صورت آزمايشي برايشان ارسال کرده ايد بخواهيد اشکالات گرامري، چيزهاي که باعث گيج شدن آن ها شده است پيشنهادات گمراه کننده و... را به شما اطلاع بدهند.


گام هفتم در ايميل مارکتينگ: ارسال ايميل

همه لينک هاي ايميل را مجددا بررسي کنيد و اطمينان حاصل کنيد که هر دو ورژن HTML و متني ساده به درستي ايجاد شده اند.


گام هشتم در ايميل مارکتينگ: گوش دهيد و پاسخ دهيد

با ارسال ايميل توسط شما کار پايان نميابد. هدف ديگر ايميل مارکتينگ ايجاد رابطه با اعضاي ليست ايميل و خبرنامه تان است. لازم است که اطمينان حاصل کنيد کسي هست که پاسخ هاي دريافت کنندگان ايميل را بررسي کند، و ترجيحا بهتر است که شخص ارسال کننده ايميل اين کار را انجام دهد.به هر پرسش يا نظر دريافت کنندگان ايميل بايد سر فرصت و با حوصله پاسخ داد.


گام نهم در ايميل مارکتينگ: ارزيابي

براي انکه بفهميد ارسال ايميل چه ميزان به شما در رسيدن به هدفتان کمک کرده است، بايد ميزان کليک بر روي لينک ها و تعداد افرادي که لغو عضويت کرده اند را بررسي کنيد. از آن مهمتر اين است که بررسي کنيد آيا تعداد بازديدهاي وبسايتتان در روز ارسال ايميل چه ميزان افزايش يافته است، اگر هدفتان افزايش بازديد کنندگان وبسايت بوده است بايد ببينيد که چه ميزان بازديد کننده به دست آورده ايد و اين بازديدکنندگان از لحاظ کيفي در چه وضعيتي هستند.


تلفن ثبت سفارشات
02177875368
09122782948
09302872759
parand_tabligh@yahoo.com

پاسخگويي بصورت 24 ساعته
و شبانه روزي
حتي تعطيلات



https://telegram.me/networkmarket_co



ايميل مارکتينگ , ايميل , مارکتينگ

 

مشخصات آگهی دهنده
  • نام: samsung1biz adssamsung1
  • تلفن: 09122782948 - 021778
  • استان: تهران
  • آدرس:‌ تهران - شهر تهران
  • قیمت: با 09122782948 تماس بگیرید
  • مشاهده‌ی پروفایل
مشخصات آگهی
  • بازدید: ٣٥٩٦
  • تاریخ ارسال: ۹۵/۱/۱۲

*** آگهی های ویژه ***

فهرست آگهی ها
موضوع آگهی آگهی دهنده تلفن تماس
شربت سرد کن سام اکسير sajjad طبخ

٠٩١٢٧٢٩٠١٠١ - ٠٢١٦٦٨

يخ ساز صنعتي sajjad طبخ

٠٩١٢٧٢٩٠١٠١ - ٠٢١٦٦٨

مخلوط کن حرفه اي کاور دار sajjad طبخ

٠٩١٢٧٢٩٠١٠١ - ٠٢١٦٦٨

خريد فرش سجاده فرش سجاده آریا

٠٩١٢٥٣٦٧٤٨٧ - ٠٢١٤٦٨

قيمت سجاده فرش سجاده آریا

٠٩١٢٥٣٦٧٤٨٧ - ٠٢١٤٦٨

فرش محرابي فرش سجاده آریا

٠٩١٢٥٣٦٧٤٨٧ - ٠٢١٤٦٨

فرش سجاده فرش سجاده آریا

٠٩١٢٥٣٦٧٤٨٧ - ٠٢١٤٦٨

تور دبی . استانبول مصطفی نصراله زاده

٠٢١-٨٨٢٣٠٢٣٠

مالیاتی محمدرضا جعفري

٠٩١٢٧٣٥٠٨٧٧

ادبا آموزشگاه زبان آلمانی و زبان انگلیسی و خارجه آموزشگاه زبان ادبا

٠٢١٨٨٩١٣١٥٧

اخذ ویزای شینگن و رزرو هتل با پیشوازآسیا پیشواز آسیا

٠٢١٦٦٩٠٦٣٦٤

نرم افزار مطب اندرويدي گروه طلای نرم

٠٩١٢٠٣٣٩١٩٥ - ٠٢١٦٦٩

وکيل و مشاور حقوقي – حق الوکاله پايان کار آگهی اینترنتی

٠٩١٢٠٨٩٩٧٩٩ - ٢٢٧٣٦٢

سرويس تخصصي دفاتر بيمه سراسر کشور ایرانی نیک

٠٩٣٨٨٠٠٢٩٧٢ - ٠٢١٦٦٠

شوکيک روميزي sajjad طبخ

٠٩١٢٧٢٩٠١٠١ - ٠٢١٦٦٨

دستگاه دوغ ساز چوبي sajjad طبخ

٠٩١٢٧٢٩٠١٠١ - ٠٢١٦٦٨

توسعه دهنده سایت محمود نژادلباف

٢٢٧٣٦١٤٣

سرويسي متمايز براي شرکت هاي بيمه ایرانی نیک

٠٩٣٨٨٠٠٢٩٧٢ - ٠٢١٦٦٠

پنل اس ام اس ويژه آژانس هاي مسافرتي ایرانی نیک

٠٩٣٨٨٠٠٢٩٧٢ - ٠٢١٦٦٠

راه رهايي از رکود بازار ایرانی نیک

٠٩٣٨٨٠٠٢٩٧٢ - ٠٢١٦٦٠

ارسال پيام کوتاه از طريق اينترنت ایرانی نیک

٠٩٣٨٨٠٠٢٩٧٢ - ٠٢١٦٦٠

پنل رايگان اس ام اس براي مراکز مذهبي ایرانی نیک

٠٩٣٨٨٠٠٢٩٧٢ - ٠٢١٦٦٠

راهکاري براي افزايش فروش شما ایرانی نیک

٠٩٣٨٨٠٠٢٩٧٢ - ٠٢١٦٦٠

فروش فوق العاده عینک آفتابی اصل رکست عینک رکست

سایت فروش انواع عینک های آفتابی اصل رکست شیشه سنگ عینک رکست

فروش ویژه عینک آفتابی رکست Rext Eyewear عینک رکست

فروش اینترنتی عینک آفتابی شیشه ای و آنتی رفلکس رکست عینک رکست

خرید عینک آفتابی خلبانی شیشه سنگ ضد خش رکست عینک رکست

فروش عینک آفتابی شیشه سنگ و آنتی رفلکس ضد خش رکست عینک رکست

خرید عینک آفتابی مردانه و زنانه رکست Rext Eyewear عینک رکست

نرم افزار ايميل مارکتينگ و خدمات ارسال انبوه ايميل samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

مزاياي ايميل ماركتينگ samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

مروري بر اهميت تبليغات samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

غرفه سازي ، خدمات نمايشگاهي ، اجاره تجهيزات samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

مراجعين وب هدفمند هستند samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

گام مهم در ايميل مارکتينگ samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

چرا ايميل مارکتينگ؟ samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

طراحي کاتالوگ ست اداري لوگو سايت ليبل زونکن کلاسور samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

بانک اطلاعات فروشندگان موتور سيکلت samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

بانک اطلاعات فروشندگان لوازم ورزشي samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

تبليغات اينترنتي و بررسي جايگاه آن در سايت هاي ايران samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

بانک اطلاعات فروشندگان لوازم ماهيگيري samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

بانک اطلاعات فروشندگان لوازم آکواريوم samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

بانک اطلاعات فروشندگان لوازم آشپزخانه samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

بانک اطلاعات فروشندگان کارت ويزيت samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

بانک اطلاعات صنف صنعت مواد غذايي samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

تبليغات در دوران رکود samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

ايميل مارکتينگ samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

نکته هايي درباره ايميل مارکتينگ samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨

ايميل مارکتينگ فوق تخصصي samsung1biz adssamsung1

٠٩١٢٢٧٨٢٩٤٨ - ٠٢١٧٧٨